پارکور.فری رانینگ

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


amirz2

امیر حسین جعفری

amirz2

http://amirz2.loxblog.com

پارکور.فری رانینگ

آشنایی با پارکور

پارکور.فری رانینگ

این وبلاگ درمورد پارکور و فری رانینگ توضیحاتی به شما میدهد امید وارم که از وبلاگ من خوشتان بیاید.

پارکور.فری رانینگ

آشنایی با پارکور

آشنایی با ورزش جدید و عجیب پارکور+تصاویر حیرت آور مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل
پارساپرس: این ورزش در دسته ورزش های خطرناک قرار می گیرد و باید در آن از قدرت بدنی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار بود چرا که با یک لحظه بی توجهی حادثه ناگواری رخ می دهد.

 

 
 
نام ورزش پارکورکه ریشه فرانسوی (به فرانسوی: Parkour) به معنای هنر جابجایی یا شهرنوردی دارد .

این ورزش در دسته ورزش های خطرناک قرار می گیرد و باید در آن از قدرت بدنی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار بود چرا که با یک لحظه بی توجهی حادثه ناگواری رخ می دهد.

در این ورزش فرد با استفاده از پرش ها و استفاده از عوامل طبیعی و غیر طبیعی موجود در محیط ، به مکان های خاصی دسترسی پیدا میکند، مثلا به صورت مقطعی از روی دیوار راه می رود یا از ارتفاعات زیاد به زمین می پرد و بالعکس و یا از موانع مختلف با پرش های بلند عبور می کند .

به گزارش سرویس ورزشی صراط نیوز بر خلاف بسیاری ورزش‌های دیگر پارکور در زمین یا ورزشگاه اختصاصی تمرین نمی‌شود، البته تلاش‌هایی در این رابطه صورت گرفته‌است و افراد در محیط‌های شهری مانند سالن‌های ورزش، پارک‌ها، زمین‌های بازی و سازه‌ها و ساختمان‌های رها شده تمرین می‌کنند که باعث به وجود آمدن نگرانی‌هایی مانند تجاوز به حریم شخصی، آسیب رساندن به اموال عمومی و تمرین در مکان‌های نامناسب شده‌ است .

پارکور وسیله و تجهیزات خاصی احتیاج ندارد و کسانی که این ورزش را انجام می دهند معمولاً لباس‌های ورزشی یا معمولی سبک و راحت می‌پوشند . تنها چیزی که توصیه شده‌است یک کفش ورزشی سبک با چسبندگی زیاد است بعضی ازاین افراد از مچ بند برای محافظت از مچ هایشان و برخی نیز از دستکش‌های نازک ورزشی برای حفاظت از کف دستهایشان استفاده می‌کنند که به علت کم کردن چسبندگی و حس باعث موضع منفی بعضی ازآنان می‌شود.

این ورزش که چند وقتی هست در تهران و شهرستان ها طرفدار پیدا کرده تا به حال صدمات مختلفی را نیز به همراه داشته و به همین دلیل با اقبال عمومی از سوی جوانان مواجه نشده است .

اینگونه به نظر می رسد که این ورزش جدای از لحظات شاد و هیجان انگیزی که برای مدت کوتاهی در پی خواهد داشت ورزشکاران این رشته ورزشی از احتمال بسیار بالای شکستگی دست و پا برخوردار خواهند بود .

با توجه به نفوذی که پارکور در آینده در بین جوانان خواهد داشت به نظر می رسد فدراسیون آمادگی جسمانی از هم اکنون باید فکری به حال ساماندهی و نظارت بیشتر بر تمرینات و مشکلات این رشته ورزشی پر خطر و جذاب داشته باشد .
 
 
 
 
 



نظرات شما عزیزان:

سروش
ساعت12:04---5 فروردين 1391
وبلاگت داره بد میشه :-&

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,;ساعت17:42;توسط امیر حسین جعفری; | |